19 ביולי 2011

איפה ההוראות

התחלת במילה, שתיים. קריצה קטנה. אם קלט,  נוצר החיבור הראשון. על המדרגה הזו את משחקת מסירות בגובה נמוך, טיזינג עדין בלבד. חשה את השטח החדש, וגם הוא, בך. הרושם הראשוני מורכב ממבט או חצי בגודל של סנטימטר מרובע על המסך ובחירת מילים שמשרה עלייך את האווירה הנכונה, האווירה הנכונה לך, ולו כמובן.

בכל התכתבות את שוקלת מילותייך בקפידה, וזאת בהתאם למקום שלך בחיים.

משחקים על הקצה יבואו מתקופת הוללות והנאה, הנעה ותנועה מתמדת. כאן את מהתלת, מלהיטה, מתלהטת. מספקת את הצד הפראי שלך, זה שקל לחשוף ממקומך הבטוח שמאחורי המסך. את תחושי סקסית ונחשקת, מלאת בטחון ועצמה נשית, הוא יפרגן ויחמיא, את תארגני את עצמך בפוזיציה נוחה מול האינבוקס שלך, תחייכי ותחכי למסר הבא, זה שייתן לך את האות להמשיך באותו כיוון.

כשבשיחות הכתובות הוא יעיר לך על מילה, על הברקה, יבדיל אותך מן האחרות השוחות פה בביצה, את תזהי כיוון מעט שונה. תרגישי אותו חג סביבך במעגלים רחבים וזהירים, אדיבים ומנומסים. המבטים שלא תראי יהיו רכים ונעימים, האינטרס המסתמן יהיה עמוק יותר. תשומת לבך תתביית על אמירות בלשון עתיד שיזרקו כאילו במקרה פה ושם. כאן את ממקום של יציבות. מקום בו מאסת מזה זמן בחיי הנוודות והערגה למנוחה ושקט כבר נותנים בך אותות של עייפות מהרעש שסביבך. במקום הזה את תדעי לדלג מעל מסרים בועטים ונמוכים, הם יהיו המרובים, הנכונים יהיו הבודדים. והנה נתקלת באחד כזה, הייחוד שיתפוס ויכווץ בך משהו בתוכך ותוך שניות את תזהי אותו בתוך ההמון בלא הרבה תנועות ידיים. 

החיבור, בכל רמה שלא תהא ושתתאים לך, לו, ייקח אותך למסע הכרות וחישה, הקשבה, המתנה, ללא מישוש. לרוב גם ללא ראייה. הניואנסים הקטנים חשובים. ואת, למודת שריטות כואבות יותר או פחות, רוצה לשלוט בהתפתחות החיבור הזה, וכשאת יודעת שהוא טוב ונכון, משהו בך מושך להיות חכמה הפעם. לא לכשול במקומות ישנים. ויכוחים והתלבטויות יתעוררו בתוכך, באשר לתדירות התקשורת והתכנים. כמה לתת, כמה לחשוף, במה לגעת, את מה להשאיר מחוץ לתחום. מה הוא יחשוב, מה הרושם שיקבל עלייך, כמה להיות אמתית, כמה מעט פחות. ואלו הרי אותן מקפצות כל פעם, זה לא חדש, נדמה לך כי מאז ומעולם דשת בהן עם חברתך הטובה ועם החבר הקרוב שיודעים להסתכל עלייך מהצד ולהצביע לך על הנקודות הבולטות. להפנות את תשומת לבך היכן כדאי לך לבצע כיוון, היכן לאזן, היכן לתקן. שיווי משקל, זה ממש לא קל להדס על הקורה הזו ואת צועדת בנחישות ובזהירות, רבה.

מערכת הבלמים תהיה אוטומטית כמעט ותנווט את עצמה כאשר התקשורת טובה.
זורם טוב פה, תעירי לעצמך בלי קול. נעים וכיף, הוא יחשוב לעצמו בצד השני של המסך. והנה, כבר אחר חצות ולא רוצים לישון.

האם לא יהיה נכון, להיפגש? הנה, הכל עומד לעלות שלב, משהו בך יתרגש. חששות חדשים ייוולדו. קרבות ניטשים יתהוו. את תבקשי לתת אמון, תהססי לתת יותר, תסתייגי ואף תטעי לא פעם. ליפול לאחור ולגלות שיתפוס אותך, או להתרסק לאדמה. אין לך ברירה, זו חכמה מדומה.

הנה לך שוב תבוסה בלתי מנוצחת, את רוצה לצאת מנצחת. אולי הפעם. אולי אף פעם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה