21 ביולי 2010

קרוב

אני רואה אותך במקומות שונים
אתה טווה סביבי קורים מלובנים
מושך אותי לאט בולם את עצמך
אוחז שלא אמעד שלא אפול איתך

שם זה הכול או כלום אני צופה בך
ומנסה לקום לקחת את כולך
מבט אחד קסום לוכד בי מבוכה
סוגר מרחק זעום של החיים בך

כשמסביב שבור במקומות צפים
אני אמצא אותך בין רסיסים יפים
וכשהלב רעב ולא מוצא תשובה
מונעת מכאב מחוץ לאהבה

והימים זוחלים כמעט בלית ברירה
אותנו מניעים קטעי שגרה צרורה
וברחובות צרים, דרכים של שיגעון
קירות סוגרים עלינו בטרוף לעילפון

עוד בוקר ועוד ליל אתה מפנה מבט
נצמדת בחשש אתה אובד כמעט
סימן - הראה פנים הראה לי כי קיים
חיפשתי עד כאב חיפשתי עד זוב דם

כשהכול סביב הרוס ודי נשבר
אני אמצא בך מצוף יקר
אתה אוחז חזק פן לא אמעד אחור
אתה נותן בי אור כשמסביבך שחור

בדרך לא סלולה גילינו שם שבילים
ונתיבי תבונה חצינו מכשולים
עוד לילה ועוד יום של העולם שלי
שזור בעולמך שהוא כולו – כולי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה